keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Mökkihöperyys iskee


Olen ollut flunssan kourissa jo kohta viikon. Jouduin myöntymään ja jäämään kotiin viime sunnuntaina. Siitä asti olen kotona kärvistellyt ja levännyt. Siispä multa alkaa pikkuhiljaa pää hajoomaan, koska en pääse liikkeelle ja touhuamaan.Olen katsonut elokuvia ja tallennettuja suosikkisarjoja. Olen lukenut kirjan, jonka ahmaisin kahdessa päivässä kannesta kanteen. Mutta ei auta, kädet oikein syyhyää päästä vihdoin niiden hommien kimppuun joita olen innolla odottanut. Melkein äsken sorruin, ja meinasin lähteä piharakennukseen hiomaan lipaston laatikoiden etulevyjä, mutta onneksi tulin järkiini. Tänään on nimittäin ensimmäinen päivä, jolloin ei ole ollut kuumetta. Pitääkseni itseni kurissa, ja sisätiloissa suht rauhassa, päätin leipoa sämpylöitä. Huomenna voikin sitten päästää itsensä tuskista, ja alkaa oikein kunnolla kotoilemaan :)

Ohje oli ihan perussettiä Pirkka sämpyläjauhopussin kyljestä otettu. Mutta maistuvat ne aina niin hyville!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti