tiistai 19. helmikuuta 2013

Keittiöni mun



Olen esitellyt joitakin huoneita meidän kodista, joten nyt olisi aika siirtyä taas seuraavaan.
 Nyt on vuorossa minun valtakuntani, keittiö.


Keittiö oli täysin uusittu kun muutimme taloon, joten ei olla tehty mitään muutoksia kiintokalusteisiin, tai pintoihin. Pikkuisen houkuttelisi ikkunaseinän tapetointi, mutta taidan kuitenkin jättää sen rauhaan, sillä luulen että minua alkaa häiritsemään kun olohuoneen tapetti näkyy suoraan keittiöön.


Pintamateriaalit eivät ole sitä mitä itse valitsisin unelmakeittiööni, mutta ovat todella siistit ja kuitenkin hyvällä maulla valittu. Pähkinä on vaan sellainen väri, etten ole koskaan siitä pitänyt, joten unelmatalooni sitä ei todellakaan tule. Pohjaratkaisu on kuitenkin erinomainen, ja ruoanlaitto on erittäin helppoa kun kaikki tarvittava on käden ulottuvilla. 


Jääkaappi on mielestäni erittäin kiva, ja sopivan kokoinen. Pakastin ei vaan ollenkaan riitä meidän tarpeisiin, joten ollaan mietitty päämme puhki minne saataisiin mahtumaan pieni arkkupakastin, tuloksetta.


Hupulliset tuolit hankin aikoinaan sinkkuboxiini, josta ne siirtyivät ensin J:n ja minun kaupunkiasuntoon, ja sieltä taas muuton yhteydessä tänne. Niitä oli alunperin neljä, mutta uusimalla huput saimme sopivan märän isompaa pöytää varten. Tällä hetkellä ne tuntuvat jo vanhanaikaisilta, ja tekisi mieli jo toisenlaisia. Ehkäpä joskus kun sopivat sattuvat kohdalle. Pöytä, tuolit, valaisin ja matto ovat kaikki hankittu töistä. (Askosta)
Verhon olen tehnyt itse, ja pellavakangas on hankittu Eurokankaasta. 
Hyllyn olenkin esitellyt aikaisemmin. Lauta löytyi pihavarastostamme, ja siihen hankin vain kannattimet. 


Pakko laittaa vielä kuva ihanasta siivoussuihkeesta, jonka sain ystäviltäni tuliaisiksi. 
Tuoksuu niin hyvälle että sitä tekisi mieli maistaa :)



Lämpimästi tervetuloa myös uusille lukjoille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti